Home » Home » De Ultieme Review: Het Golden Retriever Geheimen Handboek
Golden Retriever Geheimen

De Ultieme Review: Het Golden Retriever Geheimen Handboek

Krijg jij binnenkort een nieuwe bewoner in de vorm van een Golden Retriever in huis? Of heb je er al eentje en kan je wel wat hulp gebruiken met het opvoeden van deze schattige viervoeter? Dan is het Golden Retriever Geheimen Handboek echt iets voor jou! In deze review vertellen we je alle ins en outs over dit handboek. Zijn er enkel voordelen of ook minpunten? En hebben ervaren hondenbaasjes hier ook iets aan? Lees dan snel verder!

Wij van Mijn Golden Retriever.nl kochten het handboek en zetten een betrouwbare en waardevolle review voor jouw neer als echt Golden Retriever experts. Dit, zodat jij zeker bent van een goede aankoop!

Golden Retriever Geheimen Handboek, wat is het?

schattige golden retriever puppy

Misschien heb je er al eens van gehoord, misschien wel nog nooit. We bedoelen dan natuurlijk het Golden Retriever Geheimen Handboek!

Dit handboek is (volgens zeggen van de schrijver Gerard de Goede) het ultieme handboek voor alle Golden Retriever baasjes. Dit geldt voor iedereen die al een Golden Retriever in huis heeft, maar ook voor mensen die nog twijfelen over de aanschaf van zo’n schattig gouden beestje.

Wat de schrijver ook aangeeft in zijn intro, laat je niet enkel leiden door het knuffelige uiterlijk van de Golden Retriever, want een degelijke opvoeding is zeer belangrijk om jouw viervoeter schattig en lief te houden. Dat heeft Gerard de Goede aan den lijve ondervonden!

Het handboek geeft basiskennis voor nieuwe hondeneigenaren, maar ook aan baasjes die al wat kennis hebben maar verdieping zoeken voor wat betreft de karaktereigenschappen van de Golden Retriever. Ook de meer ervaren hondeneigenaren kunnen nog tips halen uit dit boek, sommige zijn namelijk breder toepasbaar.

Het boek zit naast boordevol nuttige informatie ook vol met grappige en leuke feitjes over Golden Retrievers. Wist jij bijvoorbeeld dat Golden Retrievers heel grappige dieren zijn, ze kunnen namelijk zomaar jouw spullen pakken en verstoppen, gewoon omdat ze het leuk vinden!

Waar bestaat het Golden Retriever Geheimen Handboek uit?

Het Golden Retriever Geheimen handboek bestaat uit 203 pagina’s met waardevolle informatie over de Golden Retriever. Hiermee is het zeker een van de uitgebreidste online handboeken die er zijn! Uiteraard is handboek opgedeeld en genummerd per pagina zodat je de informatie gemakkelijk terug kunt vinden.

Helaas zitten er hier en daar wel wat spelfoutjes in en heeft de inhoudsopgave niet de mogelijkheid om door te klikken naar de betreffende sectie. Echter vinden wij dit geen ramp, gewoon even handmatig doorklikken. En voor wat betreft de spelfoutjes, die doen geen afbreuk aan de waardevolle informatie die het ebook geeft.

Het Golden Retriever Geheimen handboek geeft je in kennis over onder andere:

• De karaktereigenschappen en achtergrond van de Golden Retriever. Is de Golden Retriever een geschikte hond voor jou? Wat zijn eigenschappen waar je rekening mee moet houden? Wat is de geschiedenis van de Golden Retriever? Dit zijn allemaal aspecten die uitgebreid aan bod komen in het boek. Wij vinden het persoonlijk erg prettig dat de achtergrond en algemene informatie over het ras zo duidelijk worden toegelicht.
  • Aanschaffen van een Golden Retriever en alle spullen die je nodig hebt. Waar moet je op letten bij de aanschaf van een Golden? Wat voor spullen heb je nodig wanneer je de puppy daadwerkelijk in huis hebt? Hoe gaan de eerste dagen met een Golden Retriever eruit zien? Zeer belangrijke en nuttige informatie voor nieuwe hondenbaasjes maar ook voor hondenbaasjes met eerdere ervaring om het geheugen op te frissen.
  • Training en Opvoeding. Alles wat je moet weten over de achtergrond en de natuur van Golden Retrievers, want waarom is training zo belangrijk? Tips voor het trainen van je Golden, verschillende soorten training en basis commando’s komen allemaal aan bod. Ook wordt het meest voorkomende ongewenste gedrag van Golden Retrievers besproken en eventuele oplossingen hiervoor. Dit onderdeel van het boek is zeer compleet en bevat ook waardevolle informatie voor de wat meer ervaren hondenbaasjes.
  • Dagelijkse leven met je Golden Retriever. Wanneer jij en je Golden Retriever aan elkaar gewend zijn en in rustiger vaarwater komen is het fijn om handvatten te hebben voor hoe het leven er met elkaar uit kan zien. Denk aan schema’s voor wat betreft voeding, maar ook voedingstips, allergieën informatie, gezondheidstips maar ook meer over de verzorging. Ook hier weer handige tips van Gerard de Goede.
  • De gouden jaren van je Golden Retriever. Ook de senior Golden Retriever komt aan bod in het handboek van Golden Retriever Geheimen. Hierin wordt uitgebreid aangegeven hoe je het een Golden Retriever naar zijn zin kan maken tijdens zijn pensioen en wat bijvoorbeeld veelvoorkomende gezondheidskwaaltjes zijn voor oudere Golden Retrievers.
  • Het boek barst van de tips & tricks! Het Golden Retriever Handboek is uitgebreid en zit tjokvol tips & tricks. In het laatste gedeelte van het boek vind je een onderdeel met de meest gestelde vragen van Golden Retriever baasjes met korte en bondige antwoorden. Voor als je even snel op zoek bent naar een antwoord.

Wie is Gerard de Goede en is hij betrouwbaar?

Uiteraard is een legitieme vraag om te stellen wie Gerard de Goede is die dit boek heeft geschreven. Is het wel echt een persoon met Golden Retriever ervaring? Of is het iemand die er helemaal geen verstand van heeft. Als je bovenstaand stukje hebt gelezen over de inhoud van het boek dan proef je wel een beetje dat wij vinden dat Gerard geen onzin schrijft. Echter, we willen nu wel graag weten wie deze persoon is. Daarom hebben wij even een rondje Google gedaan. 😉

Gerard de Goede claimt in het boek een hondeneigenaar te zijn die al 35 jaar ervaring heeft met het trainen, verzorgen en opvoeden van Golden Retrievers. Dit boek is er gekomen doordat hij tegen allerlei problemen aanliep in de begin jaren over de opvoeding van de Golden Retriever. In algemene hondenboeken werden de oplossingen niet beschreven, dus dacht hij dat het een goed idee was om zelf een speciaal handboek te schrijven over Golden Retrievers. Zodat alle Golden eigenaren hier iets aan zouden hebben, een op maat gemaakt boek.

Tijdens een google onderzoek zijn wij tot de conclusie gekomen dat Gerard de Goede waarschijnlijk een alias is. Dit hoeft uiteraard niet te betekenen dat het boek van waardeloze kwaliteit is omdat de echte schrijver zijn naam niet bekend wil maken.

Op de verkooppagina van het Golden Retriever Handboek staat een KvK nummer vermeld. Dit KvK nummer blijkt van Blue Sky Marketing te zijn. Dit is een in Nederland ingeschreven bedrijf dat zich richt op het verspreiden van informatie van met name huisdieren en muziek. Zo heeft het bedrijf bijvoorbeeld ook een Labrador handboek gemaakt.

Om te beoordelen of het bedrijf te vertrouwen is hebben wij het product gekocht. Hieruit is gebleken dat je gemakkelijk via verschillende manieren kunt betalen en dat je het product ook daadwerkelijk geleverd krijgt. Ook hebben wij het boek gelezen en kunnen we aangeven dat het een zeer nuttig boek is met waardevolle informatie.

Verder hebben wij contact gezocht met Gerard de Goede via zijn website. Er werd zeer adequaat en snel gereageerd. Dit geeft vertrouwen en straalt kunde uit wat ons betreft. Gerard is een zeer benaderbaar en betrokken persoon.

Dus ondanks het feit dat de schrijver niet op internet wil staan met zijn echte naam (wat wij kunnen begrijpen aangezien het boek zó veel wordt verkocht), is het absoluut geen reden tot twijfel!

Bij aankoop van het boek kregen wij ook nog verschillende bonussen erbij wat de aankoop nog waardevoller maakte, maar hierover later meer!

Wat zeggen andere Golden Retriever baasjes over dit handboek?

Uiteraard is het belangrijk om te weten wat andere Golden baasjes vinden van dit handboek. Daarom hebben wij wat recensies opgezocht.

• Daisy: Schrijft dat ze niet kon stoppen met lezen omdat het boek zóveel nuttige informatie bevat.
  • Jan: Is een Golden Retriever fokker en was wat sceptisch over de boeken. Uiteindelijk blijkt dat de boeken zelfs hem nog wat hebben kunnen bijbrengen en dat de boeken bomvol zitten met waardevolle tips!
  • Marieke: Schrijft dat ze heeft geleerd om leiderschap te tonen en dat ze meer heeft geleerd over de achtergrond van bepaald gedrag waardoor ze dit met behulp van het handboek heeft kunnen ombuigen! Geweldig!

Uit deze drie korte reacties kun je wel opmaken dat het Golden Retriever Geheimen handboek geen onzin verkoopt maar zeer waardevol is voor alle soorten Golden Retriever baasjes!

Onze mening over het Golden Retriever Geheimen Handboek

Tsja, als je op dit punt bent aangekomen heb je door de review heen al iets van onze mening kunnen proeven. Wij van MijnGoldenRetriever.nl zijn namelijk laaiend enthousiast over dit e-book! Ondanks het feit dat wij wat sceptisch waren met betrekking tot het boek en de alias van Gerard de Goede is dit 180 graden gedraaid! Het ebook bevat namelijk echt interessante informatie die geschikt zijn voor alle soorten Golden Retriever baasjes. Dit geldt voor zowel nieuwe als ervaren baasjes, iedereen kan tips opdoen uit dit handboek om van jouw Golden Retriever de allerliefste en braafste hond te maken.

Het boek is logisch ingedeeld, bevat uitgebreide informatie maar wel to the point opgeschreven. Persoonlijk vinden wij het erg waardevol dat het boek zo is opgebouwd met veel informatie maar dat het alsnog beknopt en makkelijk leesbaar is opgeschreven.

Het is fijn dat er wordt ingezoomd op de achtergrond van Golden Retrievers en het waarom van sommige problemen. Daarna komt er een goede oplossing met veel tips om toe te passen. Na het lezen van dit ebook zijn wij wel tot de ontdekking gekomen dat Gerard de Goede écht al meer dan 35 jaar ervaring heeft met Golden Retrievers. Kortom, een aanrader voor de ervaren én onervaren baasjes.

Wat is de prijs van dit handboek?

Om maar met de deur in huis te vallen… het Golden Retriever Handboek is nú afgeprijsd van 79 euro naar 37 euro! Wat ons betreft een prima prijs voor zulke waardevolle informatie. Het handige van dit ebook is dat je het altijd bij de hand hebt en dus overal kan openslaan om tips toe te passen. Of even verder lezen als je ergens aan het wachten bent.

Aan de andere kant, lijkt het ook wat prijzig gezien het feit dat wanneer je een fysiek boek koopt hier gemiddeld 20 euro voor betaalt. Echter, is het boek nu al ruim de helft goedkoper door de korting die gegeven wordt, daarnaast worden er zoveel aspecten in het boek behandeld (van puppy tot en met senior Golden Retriever) dat je hier normaal gesproken al 3 boeken voor zou moeten kopen om dezelfde of zelfs minder waardevolle informatie te krijgen.

Dit is nog niet het enige, want.. er zijn nog veel meer redenen waarom jij dit boek nu zou moeten aanschaffen!

Golden Retriever Geheimen Extra's

De extra’s die je erbij krijgt

Het is namelijk niet alleen het Golden Retriever Geheimen Handboek wat je krijgt wanneer je nu de aankoop doet. Tijdelijk krijg je er maar liefst 5 ebooks extra bij! De prijs van 37 euro is dus echt een koopje. Hieronder zullen we even kort beschrijven of deze 5(!) extra ebooks ook van toegevoegde waarde zijn.

• Baas over eigen Golden Retriever; Dit boek van maar liefst 42 pagina’s is bevat informatie over hoe jij je de regie (weer terug) kan krijgen over je Golden Retriever. Dit boek legt het je met een bewezen methode stap voor stap uit. Oorspronkelijke prijs is €9,95.
  • Succesvolle tips voor de verzorging en training van je puppy; Heb jij een puppy of wil jij een puppy? Dan is dit beknopte boekje met tips over de verzorging en training van jouw puppy echt een aanwinst! Dit boekje van 25 bladzijden kan ook gebruikt worden voor andere honden rassen dan Golden Retrievers. Normale prijs? €9,95.
  • Honden trainen geheimen; Meer tips en tricks ontvangen van professionele hondentrainers? Dit boekje heeft ze in 33 pagina’s samengevat en tegelijk de grootste valkuilen uitgelegd. Dit boek kan ook toegepast worden op andere hondenrassen. Het zit bomvol tips voor de beginnende hondeneigenaar maar ook veel voor het ervaren baasje. Dit boek is normaal gesproken verkrijgbaar voor €9,95.
  • Je Golden Retriever laten komen op commando. Dit boek leert je de alles over het commando ‘kom’ of ’kom voor’. Dit is een basisprincipe om te leren met je hond maar kan zeer moeilijk zijn als jouw Golden Retriever een tikje eigenwijs is aangelegd. Dit boek is 15 pagina’s en kan voor de beginnende hondeneigenaar zeker nuttig zijn, maar de meer ervaren hondeneigenaar gaat hier geen nieuwe informatie uit ophalen. Desondanks is het een gratis kadootje van Gerard en heb je niets te verliezen 😉. Normaal gesproken betaal je €9,95 voor dit boek van 15 tellende pagina’s.

Dan denk je dat je er wel bent met de extra’s maar nu is er tijdelijk nog een éxtra extra:
  • 101 manieren om snel het gedrag van je Golden Retriever te verbeteren. In dit boek van 20 bladzijden worden er 101 manieren uit de doeken gedaan om het gedrag van je Golden Retriever te verbeteren. Echter, dit boek is ook toepasbaar op andere rassen. Het boek bevat zeker tips die nuttig zijn, maar het zijn er zó veel dat er naar onze mening ook veel onzin tips tussen zitten. Dit kan je naar onze mening niet voorkomen wanneer je 101 tips wilt geven. Gelukkig is het merendeel bruikbaar! Dit boekje kost normaal gesproken €27,00 en is nu dus GRATIS!

Ook geeft Gerard je bij aankoop van het Golden Retriever Geheimen Handboek toegang tot de premium versie. Hierdoor blijf je eventuele updates van het ebook levenslang ontvangen! Gewoon omdat hij je dat gunt én omdat je het vertrouwen hebt om bij hem te bestellen!

Alles bij elkaar kost dit pakket normaal gesproken 123,75!!! En jij kunt dit nu verkrijgen voor slechts €37,00! Waar wacht je nog op, dit is een unieke kans!

Waarom jij geen risico loopt!

Je hebt feitelijk gezien NIETS te verliezen. Bij aankoop van dit ebook kun je namelijk kosteloos gebruik maken van de 60 dagen niet goed geld terug garantie. Dit wordt door Gerard aangeboden omdat hij zó zeker is van zijn product, dat hij met vertrouwen de 60 dagen-niet-goed-geld-terug regeling durft te treffen. Feitelijk gezien heb je dus niets te verliezen, mocht je binnen 2 maanden spijt krijgen van je aankoop dan kun je gewoon je geld terugvragen. Maar geloof ons, dit gaat niet gebeuren. Zelfs de meest ervaren hondenbaas steekt nog dingen op uit het ebook of één van de vijf gratis extra’s!

Waarom kiezen voor het Golden Retriever Geheimen handboek?

De enige reden waarom je volgens ons dit boek niet kunt gebruiken is wanneer je geen Golden Retriever hebt. Het boek zit barstensvol met nuttige en vooral bruikbare informatie. Het is logisch opgebouwd, vanaf de aanschaf van een Golden Retriever tot en met zijn pensioen. Het boek heeft ons verrast met zijn compleetheid en bruikbare informatie. Ook als ervaren Golden baasjes en liefhebbers hebben wij er dingen uit opgestoken die we dagelijks gebruiken. Voor alle nieuwe Golden eigenaren: zoek niet verder. Dit boek legt je alles uit en geeft informatie bloot die wij maar wat graag gehad zouden hebben bij onze eerste dagen met een Golden Retriever.

Ondanks het feit dat de layout ietwat verouderd is, er af en toe een spelfoutje in staat zijn dit de enige minpuntjes die wij hebben kunnen ontdekken. Fijne bijkomstigheid zijn natuurlijk de 5 tijdelijke extra ebooks die je erbij krijgt. Zo’n compleet handboek hebben wij nog niet eerder gevonden. De €37,00 is wat ons betreft een koopje én risicoloos. Win-win-win!

Kortom, zeker het aanschaffen waard als jij in goede harmonie een relatie wil krijgen en opbouwen met jouw Golden Retriever. Voor een lang en gelukkig huwelijk!

Gebruik jij de het handboek al? En wat vind je ervan? Laat het ons weten in de reactie!